Catàleg d'activitats Menu UPV

Participació en la Jornada de Podcast Educatiu EDUCAST

La jornada EDUCAST està dedicada a analitzar les noves tendències i eines d'àudio aplicades a l'ensenyament, promocionant el podcast com a eina educativa. Se celebren anualment al Campus de Gandia i està impulsada pel professorat que participa en el projecte d'innovació docent Educast.

Professors de tota Espanya presenten en EDUCAST les noves tendències del podcast educatiu i les claus per a utilitzar-ho amb alumnes. Una jornada on destaquen dues taules redones especialitzades; la primera d'elles se centra en l'ús del podcast en la universitat, i la segona es dedica a la formació del professorat per a l'ús del podcast en nivells preuniversitaris i les competències que aporta als estudiants.

La jornada es retransmet en directe per streaming i disposa d'una pàgina web on apareix la informació relacionada amb la jornada.

L'activitat per la qual es concedeixen els crèdits pot ser:
- l'assistència a les taules redones, xarrades, tallers... i/o
- la col·laboració en l'organització de la Jornada.
Curs acadèmic: 2025
Hores: 30,00
Crèdits: 1,00
Aquesta activitat està englobada dins de l'activitat marc Activitats de promoció i culturals organitzades al Campus de Gandia organitzada en Escola Politècnica Superior de Gandia
Responsables:
  • Terol Bolinches, Raúl
  • Sanchis Rico, Juan Manuel
Entitats:
  • EPSG-Escola Politècnica Superior de Gandia
Tipus: Específica
Àmbits:
  • Cultural
Sistema de seguiment: Assistència i participació de forma presencial
Observacions: Los responsables de la actividad supervisan la participación y con control de asistencia a través de firma. Se exige un mínimo del 80% de la asistencia a la actividad, para reconocer los créditos solicitados por el alumno.
Forma d'acreditació: Certificat d'assistència/aprofitament l'activitat duta a terme per l'estudiant, expedit per l'òrgan responsable de l'activitat
Observacions: Se generará un documento expedido por el responsable de la actividad que acredite la realización de la misma, indicando la función realizada (asistencia y/o colaboración) y los créditos de reconocimiento obtenidos por el alumno.
EMAS upv