Catàleg d'activitats Menu UPV

Realització de vídeos per a les pantalles de la UPV

Elaboració de 30 vídeos de no més de 15 segons per a la seua emissió a les pantalles exteriors de la UPV, que tenen dos formats diferents (vertical i horitzontal) i alternen versions en castellà i valencià, així com diferents dimensions i característiques tècniques (es facilitarà tota informació a l'alumnat interessat en aquesta activitat).

L'alumnat haurà de dissenyar els vídeos que estiguin relacionats amb la vida universitària, la ciència, les notícies relacionades o els serveis de la UPV que reflecteixin el dia a dia de la universitat. Estaran guiats pel personal de l'Àrea de Comunicació.

S'exigeix la realització de 30 vídeos (cadascú en quatre versions: segons el format -vertical i horitzontal- i l'idioma -castellà i valencià-) al llarg del curs.

Cada vídeo suposa la feina de:
- Idea original
- Redacció de guió i escaleta
- Producció prèvia
- Elaboració d'entrevistes
- Enregistrament d'imatges i edició

El contingut serà supervisat per l'Àrea de Comunicació i l'alumnat comptarà amb el vostre ajut a l'hora d'idear-lo i emetre'l.

L'alumnat ha de desenvolupar les competències transversals de comunicació, treball en equip, anàlisi i resolució de problemes que es puguin anar presentant durant la realització dels vídeos.

S'espera innovació i creativitat en la redacció i l'elaboració dels materials, així com responsabilitat ètica, mediambiental i professional en els continguts.

A més, l'alumnat podrà desenvolupar el pensament crític, s'incorporarà a un aprenentatge permanent i coneixerà els problemes contemporanis, segons l'assumpte que tracti a cada vídeo.

La data d'emissió us portarà a planificar i gestionar el vostre temps ja que haureu de tenir preparat els arxius el dia i l'hora de la vostra emissió.
Curs acadèmic: 2025
Hores: 30,00
Crèdits: 1,00
Aquesta activitat està englobada dins de l'activitat marc Activitats de comunicació organitzada en Vicerectorat d'Internacionalització i Comunicació i Àrea de Comunicació
Responsables:
  • Broch Peña, Meritxell
  • Cabrera Méndez, Margarita
Entitats:
  • ACOM-Àrea de Comunicació
  • VIC-Vicerectorat d'Internacionalització i Comunicació
Tipus: Específica
Activitat marc relacionada: Activitats de comunicació
Àmbits:
  • Cultural
Sistema de seguiment: Elaboració i lliurament de treballs durant el desenvolupament de l'activitat, i /o d'una memòria/informe/ treball final d'aquesta
Observacions: Se pondrá en común las líneas a seguir por cada estudiante que decida realizar vídeos, tanto para el canal K (mupis grandes verticales) como para las pantallas L (led horizontales más pequeñas) del campus de Vera de la UPV, las pantallas de las máquinas de café o de los distintos centros. Habrá que entregar la idea de cada vídeo para su aprobación y, una vez terminado, necesitará la aceptación final. Los vídeos se publicarán en las pantallas de la UPV, tanto las K como las L (led horizontales), máquinas de café o centros.
Forma d'acreditació: Altres
Observacions: Una vez entregados los 10 vídeos en sus diferentes formatos se hará un certificado de entrega del material. Es posible que un mismo video tenga varias versiones para cada una de las pantallas.
Tasques
PODCAST per a UPV Ràdio i plataformes en línia
Elaboració d'un programa de ràdio per a la seva emissió a UPV Radio, que emet al 102.5 FM i també a internet a través de radio.upv.es oa les plataformes de podcast de la UPV on es pot escoltar com a ràdio a la carta.

L'alumnat haurà de dissenyar un programa de ràdio de 15 minuts de durada.
S'exigeix la realització de 13 programes al llarg del curs.

Cada programa suposa el treball de:
- Producció prèvia
- Redacció de guió i escaleta
- Elaboració d'entrevistes
- Selecció de música
- Enregistrament del programa
- Reforç de la difusió a les xarxes socials

El contingut serà supervisat per l'Àrea de Comunicació a través del Laboratori de só (a Gandia) i els tècnics de l'àrea (a València), per la qual cosa l'alumnat comptarà amb l'ajuda a l'hora de gravar-lo i emetre'l.
Objectius:
El alumnado debe desarrollar sus competencias transversales de comunicación, trabajo en equipo, análisis y resolución de problemas que se puedan ir presentando durante la realización del programa.
Se espera innovación y creatividad en la redacción y elaboración del espacio radiofónico, así como responsabilidad ética, medioambiental y profesional en los contenidos del programa.
Además, el alumnado podrá desarrollar el pensamiento crítico, se incorporará a un aprendizaje permanente y conocerá los problemas
EMAS upv