Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus

Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment

2022
Mitjana

7,37

0.02
2022
% Satisfacció

84,57 %

-7.6
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 7,37 11 84,57 % 15,43 %
Informació rebuda 7,25 11 86,48 % 13,52 %
Senzillesa dels mecanismes 6,80 11 81,06 % 18,94 %
Adequació dels terminis 6,81 11 79,01 % 20,99 %
Tracte rebut 8,44 18 96,54 % 3,46 %
Professionalitat 8,23 9 93,04 % 6,96 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

93

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 21 33 17 5 16

93

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
12,50 % 29,58 % 31,43 % 37,78 % 45,45 % 33,33 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,37 11 5,00 8,21 7,50 6,32 8,50 7,03
Informació rebuda 7,25 11 5,00 7,98 7,50 6,03 8,50 7,03
Senzillesa dels mecanismes 6,80 11 7,50 7,02 7,20 5,44 8,50 6,88
Adequació dels terminis 6,81 11 5,00 8,10 6,64 5,59 7,50 6,72
Tracte rebut 8,44 18 5,00 8,75 8,58 8,44 9,00 7,83
Professionalitat 8,23 9 5,00 8,75 8,33 7,79 9,00 7,83
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 84,57 % 100,00 % 85,71 % 84,85 % 76,47 % 100,00 % 87,50 %
Informació rebuda 86,48 % 100,00 % 90,48 % 90,63 % 70,59 % 100,00 % 87,50 %
Senzillesa dels mecanismes 81,06 % 100,00 % 76,19 % 84,85 % 70,59 % 100,00 % 87,50 %
Adequació dels terminis 79,01 % 100,00 % 85,71 % 71,88 % 70,59 % 100,00 % 87,50 %
Tracte rebut 96,54 % 100,00 % 95,00 % 96,67 % 100,00 % 100,00 % 93,33 %
Professionalitat 93,04 % 100,00 % 95,00 % 93,33 % 88,24 % 100,00 % 93,33 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 15,43 % 0,00 % 14,29 % 15,15 % 23,53 % 0,00 % 12,50 %
Informació rebuda 13,52 % 0,00 % 9,52 % 9,37 % 29,41 % 0,00 % 12,50 %
Senzillesa dels mecanismes 18,94 % 0,00 % 23,81 % 15,15 % 29,41 % 0,00 % 12,50 %
Adequació dels terminis 20,99 % 0,00 % 14,29 % 28,12 % 29,41 % 0,00 % 12,50 %
Tracte rebut 3,46 % 0,00 % 5,00 % 3,33 % 0,00 % 0,00 % 6,67 %
Professionalitat 6,96 % 0,00 % 5,00 % 6,67 % 11,76 % 0,00 % 6,67 %