Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus

Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment

2021
Mitjana

7,92

0.80
2021
% Satisfacció

94,16 %

6.2
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 7,92 17 94,16 % 5,84 %
Informació rebuda 7,20 13 87,75 % 12,25 %
Senzillesa dels mecanismes 7,01 15 83,28 % 16,72 %
Adequació dels terminis 7,29 17 81,35 % 18,65 %
Tracte rebut 9,03 42 100,00 % 0,00 %
Professionalitat 8,79 33 98,63 % 1,37 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

48

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 11 15 9 1 11

48

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
5,88 % 13,10 % 14,15 % 21,95 % 8,33 % 22,92 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,92 17 10,00 9,77 7,17 6,39 2,50 8,86
Informació rebuda 7,20 13 7,50 9,09 6,17 5,56 2,50 8,64
Senzillesa dels mecanismes 7,01 15 10,00 9,55 5,67 5,28 2,50 8,18
Adequació dels terminis 7,29 17 10,00 9,77 5,67 5,56 2,50 8,86
Tracte rebut 9,03 42 10,00 10,00 8,67 8,33 7,50 9,32
Professionalitat 8,79 33 10,00 10,00 8,50 8,06 2,50 9,09
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 94,16 % 100,00 % 100,00 % 93,33 % 88,89 % 0,00 % 100,00 %
Informació rebuda 87,75 % 100,00 % 100,00 % 80,00 % 77,78 % 0,00 % 100,00 %
Senzillesa dels mecanismes 83,28 % 100,00 % 100,00 % 73,33 % 66,67 % 0,00 % 100,00 %
Adequació dels terminis 81,35 % 100,00 % 100,00 % 66,67 % 66,67 % 0,00 % 100,00 %
Tracte rebut 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Professionalitat 98,63 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 0,00 % 100,00 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 5,84 % 0,00 % 0,00 % 6,67 % 11,11 % 100,00 % 0,00 %
Informació rebuda 12,25 % 0,00 % 0,00 % 20,00 % 22,22 % 100,00 % 0,00 %
Senzillesa dels mecanismes 16,72 % 0,00 % 0,00 % 26,67 % 33,33 % 100,00 % 0,00 %
Adequació dels terminis 18,65 % 0,00 % 0,00 % 33,33 % 33,33 % 100,00 % 0,00 %
Tracte rebut 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
Professionalitat 1,37 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 100,00 % 0,00 %