Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2018
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació
Logo Pegasus

Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació

2018
Mitjana

8,42

-0.15
2018
% Satisfacció

97,31 %

-1.1
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2018
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 8,42 79 97,31 % 2,69 %
Informació rebuda 8,29 83 95,98 % 4,02 %
Senzillesa dels mecanismes 8,31 82 95,66 % 4,34 %
Adequació dels terminis 8,25 85 96,73 % 3,27 %
Tracte rebut 8,66 71 97,51 % 2,49 %
Professionalitat 8,70 78 98,30 % 1,70 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2018
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

480

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
315 51 72 42

480

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
13,43 % 12,15 % 8,18 % 6,47 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2018
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 8,42 79 8,27 8,86 9,29 9,13
Informació rebuda 8,29 83 8,14 8,70 9,15 9,07
Senzillesa dels mecanismes 8,31 82 8,18 8,73 9,13 8,63
Adequació dels terminis 8,25 85 8,09 8,58 9,18 9,27
Tracte rebut 8,66 71 8,51 9,11 9,50 9,17
Professionalitat 8,70 78 8,57 9,09 9,53 9,24
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 97,31 % 96,70 % 100,00 % 98,95 % 100,00 %
Informació rebuda 95,98 % 95,33 % 98,31 % 97,90 % 100,00 %
Senzillesa dels mecanismes 95,66 % 95,08 % 98,28 % 98,95 % 95,93 %
Adequació dels terminis 96,73 % 96,30 % 98,14 % 97,90 % 100,00 %
Tracte rebut 97,51 % 97,19 % 98,28 % 98,95 % 100,00 %
Professionalitat 98,30 % 97,94 % 100,00 % 98,95 % 100,00 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2018
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 2,69 % 3,30 % 0,00 % 1,05 % 0,00 %
Informació rebuda 4,02 % 4,67 % 1,69 % 2,10 % 0,00 %
Senzillesa dels mecanismes 4,34 % 4,92 % 1,72 % 1,05 % 4,07 %
Adequació dels terminis 3,27 % 3,70 % 1,86 % 2,10 % 0,00 %
Tracte rebut 2,49 % 2,81 % 1,72 % 1,05 % 0,00 %
Professionalitat 1,70 % 2,06 % 0,00 % 1,05 % 0,00 %