Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus

Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)

2021
Mitjana

8,38

0.02
2021
% Satisfacció

100,00 %

1.7
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 8,38 35 100,00 % 0,00 %
Informació rebuda 8,03 33 93,94 % 6,06 %
Senzillesa dels mecanismes 7,75 28 96,11 % 3,89 %
Adequació dels terminis 8,16 35 93,94 % 6,06 %
Tracte rebut 8,92 37 100,00 % 0,00 %
Professionalitat 8,96 40 100,00 % 0,00 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

55

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 19 27 8

55

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
5,88 % 22,62 % 25,47 % 66,67 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 8,38 35 10,00 9,08 7,78 8,75
Informació rebuda 8,03 33 10,00 8,55 7,50 8,57
Senzillesa dels mecanismes 7,75 28 10,00 8,55 7,04 8,21
Adequació dels terminis 8,16 35 10,00 9,21 7,40 8,13
Tracte rebut 8,92 37 10,00 9,61 8,27 9,69
Professionalitat 8,96 40 10,00 9,47 8,37 10,00
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Informació rebuda 93,94 % 100,00 % 100,00 % 88,46 % 100,00 %
Senzillesa dels mecanismes 96,11 % 100,00 % 100,00 % 92,59 % 100,00 %
Adequació dels terminis 93,94 % 100,00 % 100,00 % 88,46 % 100,00 %
Tracte rebut 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Professionalitat 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
Informació rebuda 6,06 % 0,00 % 0,00 % 11,54 % 0,00 %
Senzillesa dels mecanismes 3,89 % 0,00 % 0,00 % 7,41 % 0,00 %
Adequació dels terminis 6,06 % 0,00 % 0,00 % 11,54 % 0,00 %
Tracte rebut 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
Professionalitat 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %