Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2019
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus

Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)

2019
Mitjana

8,36

0.36
2019
% Satisfacció

98,30 %

4.4
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2019
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 8,36 40 98,30 % 1,70 %
Informació rebuda 8,13 44 94,44 % 5,56 %
Senzillesa dels mecanismes 8,11 44 92,83 % 7,17 %
Adequació dels terminis 8,18 42 94,86 % 5,14 %
Tracte rebut 9,14 57 97,89 % 2,11 %
Professionalitat 9,24 62 100,00 % 0,00 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2019
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

52

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 19 21 11

52

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
10,00 % 26,03 % 20,19 % 91,67 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2019
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 8,36 40 2,50 8,55 8,81 7,27
Informació rebuda 8,13 44 7,50 8,29 8,57 6,59
Senzillesa dels mecanismes 8,11 44 2,50 8,61 8,33 6,82
Adequació dels terminis 8,18 42 0,00 8,61 8,69 6,59
Tracte rebut 9,14 57 5,00 8,95 9,58 8,86
Professionalitat 9,24 62 5,00 9,08 9,61 9,09
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 98,30 % 0,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Informació rebuda 94,44 % 100,00 % 94,74 % 95,24 % 90,91 %
Senzillesa dels mecanismes 92,83 % 0,00 % 100,00 % 90,48 % 90,91 %
Adequació dels terminis 94,86 % 0,00 % 100,00 % 95,24 % 90,91 %
Tracte rebut 97,89 % 100,00 % 94,74 % 100,00 % 100,00 %
Professionalitat 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2019
Gestió del POD per part del Servei d'Avaluació, Planificació i Qualitat (SEPQ)
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 1,70 % 100,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %
Informació rebuda 5,56 % 0,00 % 5,26 % 4,76 % 9,09 %
Senzillesa dels mecanismes 7,17 % 100,00 % 0,00 % 9,52 % 9,09 %
Adequació dels terminis 5,14 % 100,00 % 0,00 % 4,76 % 9,09 %
Tracte rebut 2,11 % 0,00 % 5,26 % 0,00 % 0,00 %
Professionalitat 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 %