Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...
Logo Pegasus

Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...

2022
Mitjana

7,83

-0.16
2022
% Satisfacció

96,07 %

-1.4
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 7,83 24 96,07 % 3,93 %
Informació rebuda 7,63 25 93,56 % 6,44 %
Senzillesa dels mecanismes 7,19 14 90,44 % 9,56 %
Adequació dels terminis 8,07 58 96,90 % 3,10 %
Tracte rebut 8,34 33 98,10 % 1,90 %
Professionalitat 8,42 35 98,44 % 1,56 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

1788

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
889 115 456 328

1788

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
71,75 % 62,43 % 55,49 % 51,33 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,83 24 7,68 8,22 8,59 8,39
Informació rebuda 7,63 25 7,50 8,05 8,25 7,98
Senzillesa dels mecanismes 7,19 14 6,99 7,79 8,10 7,93
Adequació dels terminis 8,07 58 7,99 8,41 8,41 8,21
Tracte rebut 8,34 33 8,21 8,66 8,90 8,91
Professionalitat 8,42 35 8,27 8,84 9,02 8,97
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 96,07 % 95,84 % 94,80 % 99,21 % 97,49 %
Informació rebuda 93,56 % 93,21 % 92,75 % 97,08 % 95,45 %
Senzillesa dels mecanismes 90,44 % 89,28 % 93,87 % 94,85 % 95,57 %
Adequació dels terminis 96,90 % 96,93 % 97,15 % 97,15 % 95,71 %
Tracte rebut 98,10 % 98,15 % 96,98 % 99,32 % 97,79 %
Professionalitat 98,44 % 98,43 % 97,94 % 99,51 % 98,08 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2022
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències...
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 3,93 % 4,16 % 5,20 % 0,79 % 2,51 %
Informació rebuda 6,44 % 6,79 % 7,25 % 2,92 % 4,55 %
Senzillesa dels mecanismes 9,56 % 10,72 % 6,13 % 5,15 % 4,43 %
Adequació dels terminis 3,10 % 3,07 % 2,85 % 2,85 % 4,29 %
Tracte rebut 1,90 % 1,85 % 3,02 % 0,68 % 2,21 %
Professionalitat 1,56 % 1,57 % 2,06 % 0,49 % 1,92 %