Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció
Logo Pegasus

Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció

2021
Mitjana

7,56

0.82
2021
% Satisfacció

90,03 %

7.8
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 7,56 15 90,03 % 9,97 %
Informació rebuda 7,29 15 85,85 % 14,15 %
Senzillesa dels mecanismes 7,14 20 91,41 % 8,59 %
Adequació dels terminis 7,13 13 88,16 % 11,84 %
Tracte rebut 8,07 13 90,74 % 9,26 %
Professionalitat 8,17 15 94,93 % 5,07 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

50

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
11 8 5 2 6 18

50

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
64,71 % 9,52 % 4,72 % 4,88 % 50,00 % 37,50 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,56 15 8,18 9,06 8,00 3,75 6,25 7,36
Informació rebuda 7,29 15 7,95 9,06 8,75 3,75 5,42 6,81
Senzillesa dels mecanismes 7,14 20 7,95 9,06 8,75 2,50 5,83 6,53
Adequació dels terminis 7,13 13 7,27 8,75 8,75 2,50 5,83 6,94
Tracte rebut 8,07 13 8,41 9,69 8,33 6,25 6,67 7,78
Professionalitat 8,17 15 8,41 9,69 8,75 7,50 6,67 7,78
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 90,03 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 50,00 % 66,67 % 88,89 %
Informació rebuda 85,85 % 90,91 % 100,00 % 100,00 % 50,00 % 66,67 % 83,33 %
Senzillesa dels mecanismes 91,41 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 50,00 % 83,33 % 88,89 %
Adequació dels terminis 88,16 % 90,91 % 100,00 % 100,00 % 50,00 % 66,67 % 88,89 %
Tracte rebut 90,74 % 90,91 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 66,67 % 88,89 %
Professionalitat 94,93 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 66,67 % 94,44 %
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2021
Prestació d'assistència tècnica per part del Servei de Normativa i Inspecció
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 9,97 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 50,00 % 33,33 % 11,11 %
Informació rebuda 14,15 % 9,09 % 0,00 % 0,00 % 50,00 % 33,33 % 16,67 %
Senzillesa dels mecanismes 8,59 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 50,00 % 16,67 % 11,11 %
Adequació dels terminis 11,84 % 9,09 % 0,00 % 0,00 % 50,00 % 33,33 % 11,11 %
Tracte rebut 9,26 % 9,09 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 33,33 % 11,11 %
Professionalitat 5,07 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 0,00 % 33,33 % 5,56 %