Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2024
Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)
Logo Pegasus

Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)

2024
Mitjana

0
2024
% Satisfacció

0
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2024
Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)
Logo Pegasus
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general
Informació rebuda
Senzillesa dels mecanismes
Adequació dels terminis
Tracte rebut
Professionalitat
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2024
Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)
Logo Pegasus
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2024
Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)
Logo Pegasus
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general
Informació rebuda
Senzillesa dels mecanismes
Adequació dels terminis
Tracte rebut
Professionalitat
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general
Informació rebuda
Senzillesa dels mecanismes
Adequació dels terminis
Tracte rebut
Professionalitat
Logo UPV
Enquestes PEGASUS Informe 2024
Suport operatiu a comissions i grups de treball de la UPV per part del Servei d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (SECA)
Logo Pegasus
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general
Informació rebuda
Senzillesa dels mecanismes
Adequació dels terminis
Tracte rebut
Professionalitat