Els serveis prestats per les unitats de gestió, centres i departaments.
Els serveis són valorats pels seus usuaris.
Els serveis són valorats sobre la base dels atributs següents:
S'ha utilitzat un procediment de mostreig estratificat usant com a criteris:
Posteriorment s'ha realitzat una ponderació adequada de les dades obtingudes en l'enquesta per a assegurar la representació correcta del pes de cada estrat en els indicadors finals.
Per al càlcul dels dos indicadors (valor mitjà de satisfacció i % d'usuaris satisfets) s'ha utilitzat el mètode de la ponderació a dos nivells:
Una anàlisi de correlacions dels resultats confirma que l'atribut "Satisfacció General" pot ser considerat com a indicador global de la qualitat percebuda pels usuaris.
Programa per a la Millora en la Gestió de l'Administració i els Serveis Universitaris.El procés d'enquesta és un dels elements de Pegasus en el seu cicle PDCA (Pla-Do-Check-Act).
La nostra estratègia de qualitat és proporcionar als nostres usuaris interns i externs serveis que donen satisfacció a les seues necessitats i expectatives, dissenyant, implantant i executant - amb la participació de tot el personal- processos fiables que obtinguen aquests resultats.