Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment

Enquestes PEGASUS 2018

Descriptor 535

2018
Mitjana

6,72

0.28
2018
% Satisfacció

81,71 %

1.3
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 6,72 10 81,71 % 18,29 %
Informació rebuda 6,37 12 81,79 % 18,21 %
Senzillesa dels mecanismes 6,64 12 82,44 % 17,56 %
Adequació dels terminis 5,92 10 73,41 % 26,59 %
Tracte rebut 8,13 17 94,43 % 5,57 %
Professionalitat 8,03 12 89,80 % 10,20 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

91

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
2 18 35 17 4 15

91

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
15,38 % 22,50 % 29,41 % 42,50 % 30,77 % 35,71 %
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 6,72 10 8,75 7,50 6,21 7,50 6,88 5,50
Informació rebuda 6,37 12 8,75 7,36 5,59 7,21 5,00 5,67
Senzillesa dels mecanismes 6,64 12 8,75 7,36 6,21 7,06 6,88 5,83
Adequació dels terminis 5,92 10 8,75 6,94 5,07 7,06 5,63 4,67
Tracte rebut 8,13 17 10,00 8,53 8,11 8,68 7,50 6,79
Professionalitat 8,03 12 10,00 8,38 7,95 8,68 8,13 6,61
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 81,71 % 100,00 % 83,33 % 80,00 % 94,12 % 100,00 % 60,00 %
Informació rebuda 81,79 % 100,00 % 83,33 % 79,41 % 94,12 % 75,00 % 66,67 %
Senzillesa dels mecanismes 82,44 % 100,00 % 83,33 % 82,86 % 88,24 % 100,00 % 66,67 %
Adequació dels terminis 73,41 % 100,00 % 83,33 % 62,86 % 94,12 % 100,00 % 46,67 %
Tracte rebut 94,43 % 100,00 % 100,00 % 93,94 % 100,00 % 100,00 % 78,57 %
Professionalitat 89,80 % 100,00 % 88,24 % 90,91 % 100,00 % 100,00 % 71,43 %
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 18,29 % 0,00 % 16,67 % 20,00 % 5,88 % 0,00 % 40,00 %
Informació rebuda 18,21 % 0,00 % 16,67 % 20,59 % 5,88 % 25,00 % 33,33 %
Senzillesa dels mecanismes 17,56 % 0,00 % 16,67 % 17,14 % 11,76 % 0,00 % 33,33 %
Adequació dels terminis 26,59 % 0,00 % 16,67 % 37,14 % 5,88 % 0,00 % 53,33 %
Tracte rebut 5,57 % 0,00 % 0,00 % 6,06 % 0,00 % 0,00 % 21,43 %
Professionalitat 10,20 % 0,00 % 11,76 % 9,09 % 0,00 % 0,00 % 28,57 %