Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment

Enquestes PEGASUS 2021

Descriptor 535

2021
Mitjana

7,35

0.65
2021
% Satisfacció

92,20 %

7.6
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 7,35 8 92,20 % 7,80 %
Informació rebuda 6,86 11 90,78 % 9,22 %
Senzillesa dels mecanismes 6,65 8 84,03 % 15,97 %
Adequació dels terminis 6,65 8 77,29 % 22,71 %
Tracte rebut 7,93 6 92,47 % 7,53 %
Professionalitat 7,96 11 92,37 % 7,63 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

96

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
2 20 36 15 8 15

96

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
11,76 % 23,81 % 33,96 % 36,59 % 66,67 % 31,25 %
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,35 8 8,75 8,13 7,01 7,00 6,25 7,83
Informació rebuda 6,86 11 7,50 8,25 6,43 6,67 5,00 7,00
Senzillesa dels mecanismes 6,65 8 8,75 7,63 5,93 6,33 6,25 7,33
Adequació dels terminis 6,65 8 7,50 7,63 6,14 6,17 5,94 7,33
Tracte rebut 7,93 6 10,00 8,25 8,14 7,50 8,13 7,33
Professionalitat 7,96 11 10,00 8,13 8,00 8,04 7,19 7,67
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 92,20 % 100,00 % 90,00 % 94,44 % 93,33 % 75,00 % 93,33 %
Informació rebuda 90,78 % 100,00 % 100,00 % 91,43 % 93,33 % 57,14 % 86,67 %
Senzillesa dels mecanismes 84,03 % 100,00 % 85,00 % 80,00 % 86,67 % 62,50 % 93,33 %
Adequació dels terminis 77,29 % 100,00 % 75,00 % 77,14 % 73,33 % 62,50 % 86,67 %
Tracte rebut 92,47 % 100,00 % 85,00 % 97,14 % 93,33 % 100,00 % 86,67 %
Professionalitat 92,37 % 100,00 % 85,00 % 97,14 % 100,00 % 75,00 % 86,67 %
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 7,80 % 0,00 % 10,00 % 5,56 % 6,67 % 25,00 % 6,67 %
Informació rebuda 9,22 % 0,00 % 0,00 % 8,57 % 6,67 % 42,86 % 13,33 %
Senzillesa dels mecanismes 15,97 % 0,00 % 15,00 % 20,00 % 13,33 % 37,50 % 6,67 %
Adequació dels terminis 22,71 % 0,00 % 25,00 % 22,86 % 26,67 % 37,50 % 13,33 %
Tracte rebut 7,53 % 0,00 % 15,00 % 2,86 % 6,67 % 0,00 % 13,33 %
Professionalitat 7,63 % 0,00 % 15,00 % 2,86 % 0,00 % 25,00 % 13,33 %