Tramitació de la contractació de serveis i subministraments

Enquestes PEGASUS 2022

Descriptor 514

2022
Mitjana

6,35

-0.28
2022
% Satisfacció

78,97 %

-8.3
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 6,35 4 78,97 % 21,03 %
Informació rebuda 6,92 4 86,38 % 13,62 %
Senzillesa dels mecanismes 5,97 4 73,12 % 26,88 %
Adequació dels terminis 5,56 4 68,85 % 31,15 %
Tracte rebut 7,84 4 87,99 % 12,01 %
Professionalitat 7,52 4 88,24 % 11,76 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

53

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
3 8 14 10 1 17

53

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
37,50 % 9,86 % 13,33 % 22,22 % 9,09 % 35,42 %
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 6,35 4 6,67 6,56 7,32 6,25 7,50 5,44
Informació rebuda 6,92 4 7,50 6,88 7,69 6,75 10,00 6,18
Senzillesa dels mecanismes 5,97 4 6,67 6,25 6,15 6,50 7,50 5,15
Adequació dels terminis 5,56 4 5,00 6,25 6,88 5,50 7,50 4,26
Tracte rebut 7,84 4 8,33 8,21 8,27 7,25 7,50 7,65
Professionalitat 7,52 4 8,33 7,86 8,27 7,50 7,50 6,62
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 78,97 % 66,67 % 87,50 % 92,86 % 80,00 % 100,00 % 64,71 %
Informació rebuda 86,38 % 100,00 % 100,00 % 92,31 % 80,00 % 100,00 % 76,47 %
Senzillesa dels mecanismes 73,12 % 66,67 % 75,00 % 76,92 % 80,00 % 100,00 % 64,71 %
Adequació dels terminis 68,85 % 66,67 % 87,50 % 83,33 % 70,00 % 100,00 % 47,06 %
Tracte rebut 87,99 % 100,00 % 100,00 % 92,31 % 70,00 % 100,00 % 88,24 %
Professionalitat 88,24 % 100,00 % 100,00 % 92,31 % 80,00 % 100,00 % 82,35 %
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 21,03 % 33,33 % 12,50 % 7,14 % 20,00 % 0,00 % 35,29 %
Informació rebuda 13,62 % 0,00 % 0,00 % 7,69 % 20,00 % 0,00 % 23,53 %
Senzillesa dels mecanismes 26,88 % 33,33 % 25,00 % 23,08 % 20,00 % 0,00 % 35,29 %
Adequació dels terminis 31,15 % 33,33 % 12,50 % 16,67 % 30,00 % 0,00 % 52,94 %
Tracte rebut 12,01 % 0,00 % 0,00 % 7,69 % 30,00 % 0,00 % 11,76 %
Professionalitat 11,76 % 0,00 % 0,00 % 7,69 % 20,00 % 0,00 % 17,65 %