Comunitat Universitària

Enquestes PEGASUS

Informe 2023

2023
Mitjana

8.3

0.23
2023
Satisfacció

97.28

0.80
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana
% Satisfacció
Mitjana
% Satisfacció
ALUC: Estudiants matriculats en centres
ALUD: Estudiants matriculats en departaments
PAS: Personal d'administració i serveis
PDI: Personal de docència i investigació
CESP: Grups específics
SG: SATISFACCIÓ GENERAL amb el servei
INF: INFORMACIÓ relacionada amb la provisió del servei
SEN: SENZILLESA dels mecanismes de sol·licitud per a la prestació del servei
PLA: ADEQUACIÓ DELS TERMINIS en la prestació del servei
TRA: TRACTE REBUT per les persones que van prestar el servei
PROF: PROFESSIONALITAT de les persones que van prestar el servei
MITJANA DESCRIPTOR / ATRIBUT
Descriptor SG INF SEN PLA TRA PROF
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 8,16 7,89 7,28 7,75 8,80 8,55
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 8,43 8,18 8,52 8,57 8,69 8,77
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 8,53 8,30 8,41 8,48 8,79 8,90
Obertura del pressupost a les oficines gestores 8,30 8,16 8,15 8,16 8,90 8,76
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 8,40 7,98 7,92 8,17 8,96 9,03
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 8,33 8,25 8,05 8,32 8,48 8,64
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 8,18 8,38 8,11 8,47 8,69 8,73
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 8,25 8,16 7,79 7,96 8,37 8,55
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 8,78 8,70 8,67 8,75 9,18 9,22
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 9,03 8,84 8,95 8,87 9,17 9,26
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 8,71 8,29 8,34 8,75 9,03 9,09
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 8,14 8,35 8,14 8,51 8,29 8,44
Assistència mèdica i d'infermeria 8,45 8,11 8,73 8,17 8,66 8,66
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 8,65 8,67 8,47 8,38 9,12 9,10
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 8,05 8,00 8,00 8,10 8,33 8,48
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 7,78 7,84 7,96 7,69 8,21 8,27
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 8,51 8,55 8,47 8,44 8,60 8,66
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 7,04 6,80 6,34 6,17 7,94 7,83
Correu intern i postal 9,01 8,88 8,93 9,07 9,26 9,13
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 8,95 8,99 8,76 8,52 9,32 9,16
Centre Infantil Vera 9,55 9,49 9,55 9,55 9,62 9,62
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 8,11 8,33 8,22 8,10 8,44 8,57
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 8,49 8,41 8,46 8,04 8,90 8,88
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 8,48 8,49 8,50 8,01 8,95 8,90
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 7,31 7,36 6,85 6,67 8,04 7,94
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 7,49 7,53 6,98 6,96 8,15 8,13
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 8,70 8,59 8,48 8,45 9,01 9,04
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 8,62 8,37 8,56 8,07 8,86 8,84
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 8,20 8,02 8,19 7,88 8,45 8,42
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 8,03 8,01 7,83 8,00 8,15 8,25
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 7,26 6,93 7,25 6,90 7,69 7,75
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 8,28 8,16 8,22 8,19 8,59 8,63
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 9,17 9,07 8,95 9,04 9,38 9,34
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 8,45 8,46 8,35 8,30 8,94 8,94
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 8,02 7,93 7,41 7,59 8,29 8,38
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 8,16 8,21 8,10 8,05 8,42 8,53
Orientació professional i formació per a l'ocupació 7,52 7,44 7,35 7,08 8,25 8,34
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 7,81 7,51 7,38 7,50 8,38 8,39
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 8,24 7,99 8,14 7,90 8,61 8,42
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 9,23 8,80 8,69 8,69 9,56 9,34
Reconeixements mèdics planificats 8,44 8,26 8,45 7,96 8,94 8,90
Registre General 7,96 7,98 7,88 7,98 8,35 8,30
Reserva d'instal·lacions esportives 8,38 8,27 8,41 7,86 8,50 8,66
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 6,91 6,92 6,28 6,06 7,81 7,93
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 8,46 8,11 7,94 8,09 8,78 8,75
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 8,11 7,87 7,54 8,28 8,58 8,64
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 8,01 7,79 7,87 8,23 8,11 8,24
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 7,52 7,16 6,68 7,26 8,44 8,40
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 7,91 7,50 7,97 7,66 8,48 8,48
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 8,53 8,37 8,30 8,38 8,75 8,83
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 8,27 8,21 7,80 7,86 8,70 8,77
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 8,32 8,14 7,67 8,13 8,54 8,65
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 7,96 7,86 7,63 7,34 8,46 8,52
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 7,60 7,46 7,12 6,97 8,27 8,27
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 8,48 8,56 8,59 8,60 8,75 8,88
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 7,57 7,29 7,53 7,66 8,46 8,41
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 8,93 9,02 8,73 8,62 9,16 9,07
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 8,75 8,75 9,50 7,75 9,25 9,75
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 8,23 8,13 8,35 8,07 8,69 8,51
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 8,93 8,52 8,78 9,00 9,12 9,05
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 8,79 8,54 8,80 8,57 8,99 8,99
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 9,16 9,17 9,17 9,06 9,32 9,31
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 8,50 8,35 8,25 8,25 9,07 8,97
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 8,29 8,21 7,59 8,05 8,93 8,85
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 8,59 8,27 8,60 8,19 9,06 8,96
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 8,06 8,33 8,22 7,86 8,53 8,58
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 8,87 8,71 8,68 8,72 9,05 9,05
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 9,52 9,40 9,18 9,12 9,70 9,60
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 7,40 7,19 6,79 7,28 7,82 8,05
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 8,80 8,61 8,47 8,45 9,11 9,12
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 8,19 8,26 7,79 7,51 9,07 9,01
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 9,16 8,66 8,87 8,90 9,41 9,34
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 9,44 9,09 9,17 9,20 9,60 9,61
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 7,28 6,90 7,33 7,08 8,02 8,21
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 8,41 8,32 8,17 8,41 8,76 8,76
Formació de llengües estrangeres 7,83 7,78 7,92 7,78 8,36 8,35
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 7,31 7,35 6,98 6,69 8,06 8,02
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 6,91 6,81 6,32 6,14 7,53 7,46
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,91 9,00 8,67 9,00 9,50 9,33
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 7,49 7,45 7,86 7,50 7,73 7,86
Edició de revistes científiques: Polipapers 9,38 9,31 9,34 9,51 9,67 9,67
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 8,72 8,54 8,59 8,66 8,82 8,91
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 8,71 8,51 8,37 8,79 8,99 9,05
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 7,86 8,06 7,95 7,58 8,28 8,05
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 8,21 8,37 8,23 8,02 8,68 8,69
Fiscalització d'expedients de despesa 9,02 8,63 8,75 8,86 9,23 9,36
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 8,36 8,37 8,45 8,39 8,54 8,47
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,87 7,97 7,97 7,50 8,56 8,43
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,36 8,02 7,77 7,93 8,77 8,76
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 8,88 8,84 8,76 9,07 9,13 9,13
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 8,24 8,27 7,79 7,93 8,56 8,67
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,38 6,89 7,11 7,63 8,03 8,30
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 9,05 8,99 8,46 8,38 9,43 9,33
Edició d'actes de congressos 8,67 8,63 8,85 9,13 9,16 8,91
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 8,50 8,43 8,04 7,92 8,80 8,85
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 8,42 8,42 7,42 7,83 9,25 9,17
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 8,40 8,30 8,39 8,32 8,91 8,91
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 9,05 9,04 9,10 9,02 9,35 9,35
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 9,01 9,05 8,45 8,40 9,51 9,39
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 8,01 8,51 8,51 8,01 8,51 8,51
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 8,38 8,16 7,79 7,28 9,04 8,97
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 8,54 8,26 8,51 8,41 8,54 8,96
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 9,00 8,86 8,33 8,71 9,09 9,16
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 8,10 8,02 7,75 7,78 8,41 8,46
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 8,70 8,67 8,48 8,60 8,96 8,95
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 9,32 9,23 9,12 9,23 9,47 9,45
% SAT. DESCRIPTOR / ATRIBUT
Descriptor SG INF SEN PLA TRA PROF
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 96,76 % 94,94 % 91,67 % 92,64 % 96,99 % 96,40 %
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 99,22 % 95,02 % 98,19 % 98,37 % 97,64 % 98,36 %
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 99,31 % 98,27 % 98,59 % 99,32 % 99,89 % 99,64 %
Obertura del pressupost a les oficines gestores 94,14 % 93,63 % 92,72 % 89,43 % 96,21 % 96,21 %
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 97,28 % 95,72 % 94,52 % 96,02 % 98,73 % 99,02 %
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 98,98 % 97,98 % 96,01 % 98,04 % 98,64 % 99,01 %
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 93,49 % 95,97 % 91,19 % 96,32 % 94,81 % 97,09 %
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 97,12 % 97,34 % 94,67 % 94,87 % 96,75 % 97,40 %
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 98,75 % 93,93 % 92,70 % 95,77 % 98,57 % 100,00 %
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 96,68 % 96,51 % 96,57 % 96,57 % 94,88 % 96,57 %
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 97,51 % 97,42 % 95,01 % 97,42 % 100,00 % 100,00 %
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 93,92 % 93,52 % 93,92 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Assistència mèdica i d'infermeria 95,43 % 94,88 % 97,71 % 93,50 % 93,94 % 95,16 %
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 98,43 % 99,20 % 94,80 % 98,78 % 97,89 % 99,15 %
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 97,66 % 96,21 % 95,96 % 96,56 % 97,50 % 98,20 %
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 93,00 % 89,77 % 90,96 % 90,75 % 95,44 % 93,94 %
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 99,59 % 98,93 % 97,72 % 98,95 % 98,26 % 99,13 %
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 80,97 % 77,68 % 72,04 % 72,57 % 90,21 % 87,69 %
Correu intern i postal 97,84 % 98,94 % 98,94 % 98,94 % 97,84 % 97,84 %
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 93,37 % 93,16 % 93,16 % 93,16 % 96,25 % 93,16 %
Centre Infantil Vera 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 98,16 % 97,31 % 97,60 % 98,32 % 96,43 % 95,33 %
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 98,18 % 97,60 % 97,33 % 95,85 % 99,62 % 98,37 %
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 97,12 % 97,61 % 96,96 % 95,89 % 97,97 % 98,32 %
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 93,79 % 93,79 % 85,82 % 85,37 % 91,90 % 92,14 %
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 87,43 % 87,72 % 83,63 % 83,01 % 90,45 % 88,50 %
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 97,16 % 97,10 % 95,50 % 97,12 % 97,05 % 97,05 %
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 97,54 % 95,75 % 96,15 % 93,23 % 98,15 % 98,30 %
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 97,12 % 93,25 % 94,50 % 92,11 % 95,98 % 95,97 %
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 97,81 % 95,32 % 96,11 % 96,59 % 95,95 % 96,11 %
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 83,73 % 83,67 % 84,91 % 78,42 % 84,94 % 87,39 %
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 97,60 % 96,03 % 95,79 % 96,94 % 97,88 % 98,18 %
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 96,20 % 96,12 % 95,55 % 96,16 % 96,18 % 96,42 %
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 91,84 % 92,58 % 91,00 % 90,01 % 95,94 % 95,11 %
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 97,00 % 96,06 % 93,59 % 93,90 % 95,19 % 96,64 %
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 97,55 % 96,70 % 96,97 % 97,14 % 98,68 % 98,73 %
Orientació professional i formació per a l'ocupació 91,20 % 90,76 % 90,60 % 85,71 % 93,81 % 93,81 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 94,34 % 89,75 % 87,59 % 89,96 % 96,44 % 97,26 %
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 98,69 % 95,40 % 96,82 % 97,10 % 99,37 % 98,22 %
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Reconeixements mèdics planificats 92,25 % 91,77 % 92,93 % 88,07 % 95,45 % 95,45 %
Registre General 95,29 % 95,03 % 92,82 % 95,92 % 95,91 % 95,38 %
Reserva d'instal·lacions esportives 96,70 % 96,60 % 94,66 % 92,25 % 96,22 % 97,23 %
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 84,07 % 85,47 % 80,69 % 74,48 % 90,14 % 90,29 %
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 98,43 % 97,14 % 95,45 % 96,51 % 100,00 % 99,52 %
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 98,00 % 95,14 % 93,58 % 98,16 % 98,83 % 98,73 %
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 94,01 % 91,78 % 91,88 % 93,10 % 92,30 % 93,94 %
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 91,74 % 86,95 % 83,16 % 86,96 % 96,76 % 96,53 %
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 96,55 % 91,63 % 92,79 % 92,32 % 99,45 % 98,25 %
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 97,11 % 96,20 % 95,93 % 95,97 % 96,91 % 96,59 %
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 97,89 % 98,75 % 94,89 % 94,91 % 97,82 % 98,70 %
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 92,64 % 93,96 % 92,64 % 95,76 % 93,96 % 93,96 %
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 87,53 % 88,47 % 86,92 % 83,96 % 95,26 % 95,78 %
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 88,96 % 87,95 % 87,07 % 82,77 % 92,86 % 92,86 %
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 100,00 % 99,45 % 100,00 % 100,00 % 98,37 % 100,00 %
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 91,43 % 86,26 % 86,61 % 92,30 % 96,83 % 96,83 %
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 99,02 % 100,00 % 100,00 % 99,02 % 98,07 % 99,02 %
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 90,00 % 90,00 % 100,00 % 80,00 % 90,00 % 100,00 %
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 97,94 % 94,70 % 96,14 % 96,84 % 99,70 % 98,57 %
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 98,76 % 95,99 % 98,76 % 100,00 % 98,14 % 98,15 %
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 92,17 % 90,33 % 92,98 % 90,38 % 93,13 % 92,93 %
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 96,24 % 97,43 % 97,13 % 96,27 % 97,21 % 96,53 %
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 99,02 % 96,39 % 97,26 % 96,27 % 98,88 % 97,93 %
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 93,14 % 96,36 % 83,70 % 89,92 % 96,36 % 96,36 %
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 98,92 % 97,68 % 96,39 % 95,43 % 99,02 % 99,03 %
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 97,86 % 95,87 % 95,87 % 87,56 % 93,56 % 93,56 %
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 99,80 % 98,30 % 97,90 % 98,90 % 99,48 % 99,11 %
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 100,00 % 99,35 % 97,96 % 99,36 % 100,00 % 100,00 %
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 93,18 % 90,03 % 85,87 % 91,73 % 92,93 % 93,92 %
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 97,75 % 97,66 % 96,06 % 95,34 % 98,14 % 98,22 %
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 97,11 % 97,06 % 92,47 % 88,70 % 98,72 % 98,72 %
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 100,00 % 96,49 % 97,37 % 98,69 % 100,00 % 100,00 %
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 100,00 % 97,40 % 98,81 % 99,54 % 98,54 % 100,00 %
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 90,48 % 88,33 % 89,26 % 89,08 % 90,00 % 93,75 %
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 99,84 % 96,35 % 97,94 % 99,22 % 99,29 % 99,63 %
Formació de llengües estrangeres 95,91 % 94,82 % 97,07 % 95,26 % 96,32 % 96,38 %
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 87,21 % 86,86 % 82,51 % 79,44 % 91,11 % 89,10 %
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 77,86 % 77,21 % 73,31 % 70,86 % 85,06 % 81,83 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 93,27 % 93,37 % 96,64 % 92,85 % 93,83 % 93,93 %
Edició de revistes científiques: Polipapers 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 99,22 % 98,25 % 97,87 % 98,49 % 98,30 % 98,38 %
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 99,41 % 97,78 % 97,20 % 99,13 % 99,47 % 99,71 %
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 96,79 % 96,71 % 92,96 % 92,54 % 96,13 % 95,61 %
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 94,96 % 93,80 % 93,02 % 92,99 % 96,40 % 94,71 %
Fiscalització d'expedients de despesa 98,17 % 97,18 % 96,23 % 99,06 % 99,08 % 99,08 %
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 96,50 % 97,02 % 96,90 % 96,90 % 96,90 % 96,90 %
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 93,44 % 89,83 % 93,22 % 89,83 % 96,61 % 94,92 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 99,28 % 97,37 % 95,83 % 95,93 % 100,00 % 100,00 %
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 95,27 % 96,74 % 95,27 % 96,84 % 96,74 % 96,74 %
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 93,69 % 93,48 % 91,36 % 91,36 % 93,33 % 94,42 %
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 96,72 % 80,70 % 87,72 % 92,86 % 92,98 % 96,43 %
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 99,51 % 99,51 % 95,50 % 94,53 % 100,00 % 100,00 %
Edició d'actes de congressos 93,87 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 99,10 % 97,35 % 94,54 % 95,56 % 97,25 % 97,28 %
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 96,67 % 100,00 % 90,00 % 90,00 % 100,00 % 100,00 %
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 96,69 % 96,69 % 92,96 % 96,69 % 100,00 % 100,00 %
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 100,00 % 99,31 % 100,00 % 98,20 % 100,00 % 99,47 %
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 99,51 % 99,51 % 98,29 % 98,65 % 99,50 % 99,50 %
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 91,18 % 91,18 % 94,12 % 88,24 % 97,06 % 97,06 %
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 99,44 % 94,08 % 98,41 % 99,36 % 95,66 % 99,39 %
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 97,02 % 96,46 % 91,93 % 95,21 % 96,85 % 96,85 %
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 96,52 % 95,75 % 94,74 % 94,33 % 95,42 % 96,44 %
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 95,36 % 93,51 % 92,07 % 93,63 % 93,74 % 94,52 %
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 97,61 % 97,87 % 96,91 % 97,38 % 97,93 % 97,59 %
MITJANA DESCRIPTOR / COL·LECTIU
Descriptor ALUC ALUD PAS PDI CESP
Registre General 7,77 8,41 8,09 8,24
Reserva d'instal·lacions esportives 8,40 8,34 7,75 7,99
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 6,95 6,87
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 8,41 8,51
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 8,07 8,09 8,50 8,29
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 7,99 8,05
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 7,90 7,04
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 7,91
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 8,61 8,43
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 8,21 8,37
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 7,45 9,13
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 8,34 6,62
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 7,40 7,97
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 8,51 7,50 9,55
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 7,24 8,10
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 8,74 8,56 9,23 9,47
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 8,75
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 8,17 8,87 7,32 7,61
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 8,86 9,11
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 8,79
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 9,16
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 8,50
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 9,20 7,61
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 8,53 9,15
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 8,05 7,50 8,42 8,92
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 8,80 9,18 9,14 9,49
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 9,42 9,65
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 7,24 7,87
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 8,80 8,81
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 8,19
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 8,98 10,00
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 9,51 9,24
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 7,28
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 8,10 9,51 8,45 9,73
Formació de llengües estrangeres 7,77 7,86 8,33 8,38
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 8,05 7,05
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 7,22 6,77
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,91
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 7,27 8,04 7,96 8,29
Edició de revistes científiques: Polipapers 9,38
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 8,70 8,84 8,61 9,32
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 8,69 8,79 8,80 8,90
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 7,89 8,25 8,28 6,88
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 8,11 8,35 8,14 9,00
Fiscalització d'expedients de despesa 9,02
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 8,34 9,10 8,42 6,15
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,87
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,36
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 8,88
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 8,24
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,38
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 9,05
Edició d'actes de congressos 8,43 8,95
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 8,50
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 8,42
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 8,40
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 9,03 8,92 9,43 9,48
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 9,01
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 8,01
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 8,38
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 8,37 9,01 9,42
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 9,16 8,83
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 8,10
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 8,70
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 9,32
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 8,16
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 8,38 9,26 8,18
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 8,44 9,06 8,84 8,78
Obertura del pressupost a les oficines gestores 8,29 8,32
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 8,43 8,36
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 8,31 8,47
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 8,17 8,20
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 8,13 8,59
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 8,78
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 9,03
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 8,48 9,43
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 8,14
Assistència mèdica i d'infermeria 8,31 8,42 8,33 9,13
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 8,65
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 8,02 8,51
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 7,78
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 8,38 9,17
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 7,37 6,28
Correu intern i postal 9,08 8,84
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 8,95
Centre Infantil Vera 9,63 9,34
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 8,02 8,58 8,13 7,96
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 8,49
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 8,48
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 7,53 7,14
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 8,67 6,77
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 8,62 8,94 8,84
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 8,59 8,99 8,07 9,06
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 8,13 8,88 8,11 8,62
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 8,03
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 7,48 6,89
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 8,15 8,34 8,89 8,63
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 9,17
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 8,45
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 8,02
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 8,14 8,21 8,58 7,96
Orientació professional i formació per a l'ocupació 7,52
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 7,81
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 8,24
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 9,23
Reconeixements mèdics planificats 8,04 8,87
% SAT. DESCRIPTOR / COL·LECTIU
Descriptor ALUC ALUD PAS PDI CESP
Registre General 94,29 % 96,29 % 97,61 % 100,00 %
Reserva d'instal·lacions esportives 97,33 % 92,35 % 89,74 % 92,54 %
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 84,41 % 83,71 %
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 99,34 % 97,43 %
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 97,97 % 98,02 % 99,42 % 96,82 %
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 93,24 % 95,67 %
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 95,14 % 87,41 %
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 96,55 %
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 98,61 % 95,27 %
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 97,33 % 98,75 %
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 88,48 % 96,49 %
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 92,47 % 70,18 %
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 87,79 % 91,09 %
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 100,00 % 100,00 % 100,00 %
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 88,58 % 96,02 %
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 100,00 % 100,00 % 93,94 % 100,00 %
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 90,00 %
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 98,25 % 100,00 % 84,85 % 88,79 %
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 100,00 % 95,82 %
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 92,17 %
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 96,24 %
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 99,02 %
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 100,00 % 88,00 %
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 99,35 % 95,15 %
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 97,42 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 99,97 % 98,19 % 98,95 % 100,00 %
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 100,00 % 100,00 %
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 92,57 % 95,08 %
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 99,82 % 95,27 %
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 97,11 %
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 100,00 % 100,00 %
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 100,00 % 100,00 %
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 90,48 %
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 99,78 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Formació de llengües estrangeres 96,24 % 94,79 % 96,12 % 91,92 %
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 92,72 % 85,30 %
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 85,37 % 74,52 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 100,00 %
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 93,13 % 94,29 % 95,24 % 87,32 %
Edició de revistes científiques: Polipapers 100,00 %
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 99,35 % 98,50 % 95,30 % 100,00 %
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 99,39 % 100,00 % 98,39 % 98,93 %
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 97,78 % 89,01 % 100,00 % 100,00 %
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 96,22 % 92,79 % 75,15 % 90,00 %
Fiscalització d'expedients de despesa 98,17 %
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 96,84 % 100,00 % 92,46 % 84,51 %
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 93,44 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 99,28 %
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 95,27 %
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 93,69 %
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 96,72 %
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 99,51 %
Edició d'actes de congressos 88,50 % 100,00 %
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 99,10 %
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 96,67 %
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 96,69 %
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 99,51 %
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 100,00 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 91,18 %
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 99,27 % 100,00 % 100,00 %
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 98,90 % 95,04 %
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 96,52 %
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 95,36 %
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 97,61 %
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 96,76 %
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 99,36 % 100,00 % 87,94 %
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 100,00 % 100,00 % 95,75 % 94,18 %
Obertura del pressupost a les oficines gestores 92,94 % 96,10 %
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 97,50 % 97,07 %
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 99,16 % 97,59 %
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 92,23 % 94,34 %
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 96,63 % 98,55 %
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 98,75 %
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 96,68 %
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 96,73 % 100,00 %
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 93,92 %
Assistència mèdica i d'infermeria 95,73 % 93,81 % 94,88 % 96,18 %
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 98,43 %
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 97,75 % 96,23 %
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 93,00 %
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 99,70 % 99,02 %
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 87,17 % 66,55 %
Correu intern i postal 100,00 % 92,48 %
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 93,37 %
Centre Infantil Vera 100,00 % 100,00 %
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 100,00 % 93,23 % 93,59 % 87,63 %
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 98,18 %
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 97,12 %
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 86,00 % 100,00 %
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 96,41 % 81,90 %
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 97,74 % 100,00 % 95,00 %
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 97,82 % 98,71 % 89,06 % 99,01 %
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 97,08 % 100,00 % 93,06 % 92,19 %
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 97,81 %
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 85,99 % 80,00 %
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 97,89 % 96,69 % 97,87 % 96,80 %
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 96,20 %
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 91,84 %
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 97,00 %
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 97,88 % 96,44 % 96,70 % 94,20 %
Orientació professional i formació per a l'ocupació 91,20 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 94,34 %
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 98,69 %
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 100,00 %
Reconeixements mèdics planificats 91,48 % 93,07 %