Comunitat Universitària

Enquestes PEGASUS

Informe 2022

2022
Mitjana

8.07

-0.05
2022
Satisfacció

96.48

-0.17
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana
% Satisfacció
Mitjana
% Satisfacció
ALUC: Estudiants matriculats en centres
ALUD: Estudiants matriculats en departaments
PAS: Personal d'administració i serveis
PDI: Personal de docència i investigació
CESP: Grups específics
SG: SATISFACCIÓ GENERAL amb el servei
INF: INFORMACIÓ relacionada amb la provisió del servei
SEN: SENZILLESA dels mecanismes de sol·licitud per a la prestació del servei
PLA: ADEQUACIÓ DELS TERMINIS en la prestació del servei
TRA: TRACTE REBUT per les persones que van prestar el servei
PROF: PROFESSIONALITAT de les persones que van prestar el servei
MITJANA DESCRIPTOR / ATRIBUT
Descriptor SG INF SEN PLA TRA PROF
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 8,14 7,84 7,13 7,62 8,69 8,53
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 8,08 7,62 8,17 8,11 8,19 8,23
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 8,46 8,12 8,44 8,23 8,63 8,75
Obertura del pressupost a les oficines gestores 7,86 7,55 7,53 7,39 8,40 8,49
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 8,37 7,90 7,88 8,13 8,93 8,93
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 8,03 7,94 7,76 8,17 8,33 8,48
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 8,85 8,95 8,77 8,68 9,45 9,39
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 8,19 8,10 7,91 8,16 8,71 8,68
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 8,38 8,20 8,34 8,32 8,64 8,60
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 8,63 8,35 8,58 8,37 9,06 8,99
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 8,98 8,75 8,93 8,81 8,93 9,30
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 7,75 6,94 7,24 7,24 8,63 8,05
Assistència mèdica i d'infermeria 8,34 8,08 8,46 7,85 8,67 8,69
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 8,07 7,98 8,03 7,84 8,56 8,59
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 7,99 7,74 7,93 8,01 8,32 8,39
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 7,84 7,56 7,73 7,70 7,99 7,84
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 8,20 8,25 8,15 8,22 8,30 8,32
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 6,60 6,53 6,28 6,14 7,76 7,70
Correu intern i postal 8,63 8,06 8,34 8,34 9,06 8,91
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 8,98 8,89 8,50 8,26 9,17 9,17
Centre Infantil Vera 9,69 9,82 9,56 9,32 9,81 9,76
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 8,12 8,03 8,14 7,75 8,39 8,51
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 8,36 8,30 8,35 7,74 8,78 8,80
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 8,35 8,38 8,45 7,96 8,63 8,53
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 8,77 8,57 7,92 8,28 9,03 9,03
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 7,48 7,40 6,91 6,81 8,24 8,25
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 7,71 7,47 7,05 7,38 7,87 7,83
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 8,36 8,18 8,41 7,88 8,64 8,76
Tramitació pel Servei d'Alumnat de les sol·licituds de beques d'estudis convocades per MEC/GVA 7,88 7,60 7,52 7,66 8,16 8,31
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 8,17 7,75 7,82 7,84 8,34 8,31
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 7,83 7,66 7,53 7,78 8,04 8,08
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 7,70 7,51 7,31 7,48 8,37 8,35
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 8,27 8,09 8,15 8,11 8,61 8,63
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 9,20 9,19 9,03 9,16 9,46 9,36
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 8,16 7,96 8,09 7,95 8,77 8,71
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 7,78 7,62 7,11 7,21 8,01 8,05
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 7,89 7,89 7,61 7,66 8,24 8,34
Orientació professional i formació per a l'ocupació 7,53 7,48 7,27 7,32 8,46 8,37
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 7,23 6,93 6,69 6,88 7,72 7,74
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 7,77 7,54 7,82 7,72 8,31 8,07
Programes de formació esportiva: monogràfics, cursos, jornades tècniques i sessions tècniques 8,84 8,89 8,57 8,76 8,89 9,01
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 7,95 8,14 7,66 7,35 8,54 8,82
Reconeixements mèdics planificats 8,28 8,13 8,39 7,92 8,87 8,92
Registre General 7,77 7,75 7,55 8,05 8,12 8,18
Reserva d'instal·lacions esportives 8,06 7,92 8,04 7,49 8,11 8,29
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 6,29 6,35 5,84 5,17 7,55 7,48
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 8,32 8,02 8,04 8,33 8,83 8,87
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 7,83 7,63 7,19 8,07 8,34 8,42
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 8,03 7,74 7,67 8,00 8,45 8,69
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 7,65 7,24 6,79 7,45 8,54 8,63
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 7,92 7,55 7,86 7,25 8,19 8,13
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 8,32 8,01 8,04 8,25 8,77 8,82
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 8,30 8,36 8,15 7,99 8,82 8,77
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 8,04 7,70 7,46 7,46 8,53 8,51
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 7,83 7,99 7,46 7,22 8,68 8,59
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 7,48 7,26 6,99 6,85 8,12 8,14
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 8,79 8,91 8,61 8,59 8,99 8,91
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 7,50 7,44 7,34 7,72 8,29 8,50
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 9,43 9,62 9,42 9,20 9,55 9,55
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 8,75 9,03 8,89 8,06 9,72 9,31
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 7,91 7,99 7,86 7,88 8,35 8,49
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 9,16 8,68 8,66 8,83 9,29 9,24
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 8,70 8,74 8,91 8,78 9,25 9,14
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 8,98 8,83 8,96 8,91 9,16 9,09
Gestions relacionades amb la convalidació i reconeixement d'estudis 7,28 7,07 6,82 7,06 7,65 7,77
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 8,41 8,02 8,09 8,29 8,81 8,87
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 8,45 8,64 8,15 8,59 8,80 8,73
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 8,28 7,90 8,15 7,67 8,23 8,23
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 7,75 7,62 7,60 7,10 8,00 7,65
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 8,84 8,58 8,55 8,74 8,96 8,99
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 9,25 9,18 9,35 9,27 9,68 9,57
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 6,99 6,70 6,16 6,68 7,59 7,54
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 8,77 8,55 8,44 8,51 9,14 9,14
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 8,31 8,41 8,07 7,78 9,11 9,17
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 9,22 9,11 9,16 9,12 9,53 9,46
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 9,11 9,06 8,99 9,04 9,37 9,34
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 7,11 6,96 6,64 6,83 7,96 8,02
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 8,01 7,76 7,69 7,58 8,05 8,02
Formació de llengües estrangeres 7,57 7,20 7,24 7,49 7,94 7,83
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 7,15 7,12 6,60 6,42 7,93 8,04
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 6,67 6,45 6,01 5,84 7,35 7,48
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,85 8,46 8,27 7,88 9,23 9,42
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 7,69 7,04 7,59 7,38 7,94 8,17
Edició de revistes científiques: Polipapers 8,67 8,98 8,35 8,78 9,57 9,57
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 8,57 8,40 8,37 8,47 8,60 8,72
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 8,39 8,20 7,98 8,56 8,70 8,70
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 8,27 8,19 8,19 7,98 8,50 8,42
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 7,98 7,77 8,02 8,11 8,33 8,35
Fiscalització d'expedients de despesa 8,84 8,50 8,49 8,58 9,04 9,09
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 7,41 7,64 7,71 7,30 7,62 8,02
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,91 7,82 7,53 7,31 8,32 8,26
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,28 7,97 7,74 7,80 8,56 8,58
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 9,27 9,17 9,20 9,29 9,54 9,66
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 7,93 7,79 7,46 7,70 8,43 8,44
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,75 7,19 7,23 7,36 8,25 8,15
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 8,31 8,38 7,45 7,53 9,25 9,20
Edició d'actes de congressos 7,96 8,14 7,16 7,93 8,55 8,20
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 8,53 8,12 8,15 8,19 8,73 8,73
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 8,19 8,21 7,24 8,00 8,91 8,78
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 8,63 8,47 8,11 8,50 9,03 8,96
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 8,57 8,82 8,71 8,85 8,78 8,97
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 8,91 8,94 8,26 8,40 9,44 9,31
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 8,75 8,75 8,75 8,75 8,75 9,16
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 8,20 7,81 7,58 7,19 9,22 8,98
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 8,26 7,94 8,30 7,94 8,34 8,54
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 9,22 9,05 8,78 9,02 9,38 9,38
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 7,85 7,72 7,33 7,62 8,06 8,18
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 8,86 8,79 8,61 8,65 9,23 9,16
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 9,21 9,12 9,01 9,06 9,36 9,34
% SAT. DESCRIPTOR / ATRIBUT
Descriptor SG INF SEN PLA TRA PROF
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 95,99 % 93,41 % 89,08 % 91,59 % 95,69 % 95,11 %
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 99,31 % 97,67 % 98,67 % 98,25 % 98,72 % 97,85 %
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 98,43 % 95,01 % 98,06 % 97,55 % 97,00 % 99,19 %
Obertura del pressupost a les oficines gestores 94,52 % 92,93 % 91,91 % 88,85 % 94,15 % 94,34 %
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 97,03 % 93,84 % 93,81 % 94,98 % 98,27 % 98,33 %
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 97,68 % 96,12 % 94,45 % 97,27 % 98,52 % 98,51 %
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 97,90 % 97,84 % 95,67 % 97,84 % 100,00 % 100,00 %
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 99,09 % 96,50 % 96,34 % 96,16 % 99,03 % 99,03 %
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 94,44 % 91,32 % 94,15 % 94,18 % 93,35 % 92,31 %
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 96,71 % 93,31 % 94,86 % 91,46 % 96,66 % 95,02 %
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 95,99 % 97,16 % 95,99 % 97,24 % 93,14 % 95,94 %
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 79,88 % 77,69 % 89,11 % 77,69 % 100,00 % 88,58 %
Assistència mèdica i d'infermeria 96,83 % 93,61 % 96,31 % 90,69 % 96,56 % 96,82 %
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 97,76 % 95,77 % 96,76 % 95,39 % 98,02 % 98,02 %
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 97,59 % 94,76 % 96,46 % 96,37 % 97,06 % 97,49 %
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 92,84 % 88,59 % 91,82 % 90,92 % 94,44 % 94,45 %
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 97,41 % 96,42 % 96,26 % 97,03 % 96,73 % 96,92 %
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 85,20 % 79,41 % 78,43 % 74,99 % 93,11 % 91,93 %
Correu intern i postal 96,56 % 90,26 % 89,46 % 92,40 % 98,11 % 97,47 %
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 97,63 % 97,57 % 97,57 % 95,13 % 97,63 % 97,63 %
Centre Infantil Vera 98,09 % 100,00 % 98,09 % 95,08 % 98,09 % 98,09 %
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 98,09 % 98,04 % 98,55 % 92,46 % 98,42 % 98,12 %
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 97,44 % 97,53 % 96,60 % 94,78 % 99,06 % 98,55 %
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 94,45 % 93,12 % 94,42 % 92,04 % 92,86 % 92,85 %
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 96,22 % 96,22 % 96,22 % 96,22 % 96,22 % 96,22 %
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 91,55 % 88,27 % 82,19 % 83,09 % 93,85 % 93,80 %
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 90,01 % 87,83 % 83,18 % 85,45 % 89,94 % 90,47 %
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 97,67 % 96,37 % 94,78 % 91,66 % 97,37 % 97,12 %
Tramitació pel Servei d'Alumnat de les sol·licituds de beques d'estudis convocades per MEC/GVA 97,26 % 92,62 % 92,43 % 91,43 % 95,04 % 96,58 %
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 97,99 % 91,83 % 94,79 % 94,89 % 95,68 % 93,90 %
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 98,05 % 94,41 % 95,21 % 96,22 % 95,28 % 95,90 %
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 89,74 % 88,37 % 87,50 % 87,30 % 92,59 % 92,90 %
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 97,28 % 95,80 % 96,71 % 95,86 % 97,96 % 98,60 %
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 97,24 % 96,86 % 95,23 % 96,57 % 98,47 % 98,15 %
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 92,05 % 89,17 % 91,52 % 87,47 % 94,15 % 94,15 %
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 95,37 % 93,68 % 90,92 % 91,50 % 94,24 % 94,08 %
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 97,43 % 94,30 % 93,88 % 93,75 % 97,33 % 96,62 %
Orientació professional i formació per a l'ocupació 91,61 % 91,10 % 89,29 % 90,65 % 94,93 % 95,56 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 90,34 % 85,96 % 85,00 % 88,55 % 92,72 % 92,93 %
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 97,19 % 91,92 % 94,94 % 95,26 % 97,08 % 95,85 %
Programes de formació esportiva: monogràfics, cursos, jornades tècniques i sessions tècniques 94,89 % 94,24 % 94,24 % 94,24 % 94,24 % 94,24 %
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 88,48 % 94,03 % 85,01 % 88,15 % 94,38 % 94,21 %
Reconeixements mèdics planificats 93,80 % 92,35 % 93,88 % 89,26 % 96,25 % 96,22 %
Registre General 95,62 % 93,88 % 91,99 % 97,63 % 94,72 % 96,55 %
Reserva d'instal·lacions esportives 96,59 % 94,02 % 93,04 % 89,72 % 94,14 % 96,19 %
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 79,20 % 77,86 % 71,64 % 61,76 % 89,44 % 89,95 %
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 96,14 % 94,53 % 94,54 % 95,84 % 98,33 % 98,82 %
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 96,07 % 93,56 % 90,44 % 96,90 % 98,10 % 98,44 %
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 91,40 % 89,31 % 90,56 % 89,76 % 89,57 % 92,81 %
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 93,20 % 87,83 % 84,48 % 91,02 % 95,96 % 96,54 %
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 97,25 % 92,71 % 95,81 % 88,85 % 97,14 % 95,59 %
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 97,50 % 95,88 % 95,11 % 96,25 % 97,67 % 98,40 %
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 95,22 % 96,60 % 95,10 % 93,84 % 98,88 % 97,86 %
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 94,31 % 92,45 % 87,87 % 87,97 % 95,50 % 95,59 %
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 94,73 % 95,98 % 91,04 % 86,64 % 97,84 % 97,95 %
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 87,75 % 86,39 % 83,55 % 82,09 % 91,02 % 91,10 %
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 99,78 % 99,78 % 99,57 % 97,76 % 98,47 % 98,47 %
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 91,05 % 90,34 % 88,40 % 91,17 % 97,32 % 99,29 %
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 100,00 % 100,00 % 100,00 % 98,97 % 100,00 % 100,00 %
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 100,00 % 100,00 % 100,00 % 94,44 % 100,00 % 100,00 %
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 97,27 % 97,92 % 92,50 % 96,11 % 96,41 % 98,46 %
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 100,00 % 100,00 % 100,00 % 97,96 % 100,00 % 100,00 %
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 92,29 % 91,94 % 92,77 % 94,67 % 95,57 % 94,66 %
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 94,11 % 93,65 % 94,31 % 93,83 % 96,12 % 94,34 %
Gestions relacionades amb la convalidació i reconeixement d'estudis 89,96 % 85,95 % 85,04 % 87,18 % 89,97 % 91,08 %
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 96,98 % 92,90 % 93,97 % 97,70 % 97,49 % 98,28 %
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 92,05 % 96,81 % 91,85 % 97,56 % 97,45 % 97,45 %
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 96,24 % 93,51 % 93,43 % 93,38 % 93,94 % 92,67 %
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 98,58 % 94,71 % 94,19 % 82,02 % 95,49 % 91,52 %
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 99,55 % 98,04 % 97,76 % 98,75 % 99,16 % 99,29 %
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 99,28 % 99,24 % 99,24 % 95,71 % 99,22 % 99,22 %
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 89,14 % 84,18 % 79,04 % 83,73 % 89,24 % 90,21 %
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 97,84 % 97,21 % 96,14 % 96,18 % 98,26 % 98,21 %
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 97,64 % 98,43 % 96,85 % 92,13 % 100,00 % 100,00 %
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 100,00 % 96,51 % 96,89 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 97,39 % 95,65 % 96,41 % 96,35 % 98,00 % 98,00 %
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 88,02 % 86,85 % 80,95 % 82,44 % 92,78 % 94,33 %
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 98,27 % 92,21 % 91,62 % 89,29 % 93,68 % 92,43 %
Formació de llengües estrangeres 96,13 % 90,06 % 88,56 % 94,34 % 96,22 % 95,23 %
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 86,66 % 82,49 % 78,91 % 76,50 % 90,18 % 92,61 %
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 85,09 % 80,50 % 73,62 % 71,22 % 86,04 % 88,39 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 97,67 % 90,88 % 92,63 % 93,90 % 95,64 % 95,23 %
Edició de revistes científiques: Polipapers 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 99,09 % 97,78 % 98,44 % 98,13 % 97,39 % 98,68 %
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 98,93 % 97,75 % 95,71 % 99,07 % 98,11 % 98,86 %
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 92,17 % 93,94 % 96,30 % 92,77 % 92,85 % 94,23 %
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 96,55 % 93,32 % 94,31 % 95,29 % 95,96 % 95,96 %
Fiscalització d'expedients de despesa 98,33 % 96,27 % 94,20 % 93,33 % 97,06 % 99,08 %
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 94,26 % 96,83 % 94,37 % 94,63 % 99,60 % 99,60 %
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 98,73 % 96,15 % 96,15 % 93,59 % 96,05 % 97,37 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 98,95 % 97,49 % 94,20 % 96,43 % 99,63 % 98,89 %
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 100,00 % 100,00 % 98,62 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 90,60 % 92,33 % 88,50 % 90,41 % 94,14 % 94,14 %
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 96,20 % 89,04 % 89,04 % 88,73 % 95,89 % 94,52 %
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 96,88 % 95,60 % 86,54 % 88,46 % 99,36 % 98,09 %
Edició d'actes de congressos 93,57 % 86,14 % 79,71 % 86,14 % 100,00 % 92,88 %
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 100,00 % 97,10 % 94,20 % 97,10 % 98,51 % 100,00 %
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 100,00 % 97,44 % 87,18 % 92,50 % 97,44 % 97,44 %
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 95,35 % 95,24 % 92,85 % 97,49 % 100,00 % 97,50 %
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 98,24 % 97,76 % 99,25 % 100,00 % 97,29 % 98,81 %
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 99,02 % 99,44 % 97,76 % 98,59 % 99,57 % 99,57 %
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 93,75 % 93,75 % 90,63 % 90,63 % 100,00 % 96,88 %
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 98,52 % 96,05 % 97,88 % 97,40 % 99,23 % 97,38 %
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 96,66 % 94,86 % 96,59 % 97,20 % 98,04 % 98,04 %
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 96,09 % 94,31 % 89,53 % 93,42 % 94,63 % 95,38 %
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 95,93 % 94,62 % 93,34 % 94,65 % 95,28 % 95,93 %
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 97,27 % 96,70 % 96,72 % 97,25 % 97,80 % 97,79 %
MITJANA DESCRIPTOR / COL·LECTIU
Descriptor ALUC ALUD PAS PDI CESP
Programes de formació esportiva: monogràfics, cursos, jornades tècniques i sessions tècniques 8,84
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 7,95
Reconeixements mèdics planificats 8,49 7,91
Registre General 7,67 7,62 8,33 8,31
Reserva d'instal·lacions esportives 7,99 8,86 8,23 8,77
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 6,29 6,29
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 8,34 8,29
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 7,68 8,22 8,59 8,39
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 7,91 8,27
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 8,03 7,21
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 7,92
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 8,29 8,36
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 8,32 8,26
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 7,90 8,16
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 8,29 6,50
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 7,42 7,62
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 8,81 8,13 9,27
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 7,26 7,86
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 9,54 8,94 9,33 9,41
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 8,75
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 7,71 8,97 8,09 8,31
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 9,02 9,47
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 8,70
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 8,98
Gestions relacionades amb la convalidació i reconeixement d'estudis 7,23 7,75
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 8,41
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 8,52 8,39
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 8,26 8,62
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 7,45 8,99 8,29 8,19
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 8,75 9,10 9,41 9,32
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 9,11 9,38
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 6,71 7,88
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 8,80 8,74
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 8,31
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 9,34 8,78
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 9,41 8,29
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 7,11
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 7,88 8,51 8,53 9,42
Formació de llengües estrangeres 7,43 8,99 8,26 8,27
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 7,42 7,06
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 7,14 6,50
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,85
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 7,66 7,24 7,84 8,72
Edició de revistes científiques: Polipapers 8,67
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 8,53 8,64 9,18 9,32
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 8,31 8,57 9,08 8,65
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 8,22 9,77 8,44 6,67
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 7,75 8,75 8,97 8,33
Fiscalització d'expedients de despesa 8,84
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 7,31 7,50 8,10 8,55
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,91
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 8,28
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 9,27
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 7,93
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 7,75
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 8,31
Edició d'actes de congressos 7,75 8,07
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 8,53
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 8,19
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 8,63
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 8,29 9,47 9,51 9,87
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 8,91
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 8,75
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 8,20
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 8,16 8,75 9,71
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 9,29 9,14
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 7,85
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 8,86
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 9,21
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 8,36
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 8,14
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 7,98 9,04 9,38
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 8,30 9,25 9,13 8,82
Obertura del pressupost a les oficines gestores 7,93 7,78
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 8,47 8,27
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 8,01 8,22
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 8,55 8,99
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 8,18 8,23
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 8,38
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 8,63
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 8,74 9,83
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 7,75
Assistència mèdica i d'infermeria 8,12 8,22 8,59 8,77
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 8,07
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 7,95 8,50
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 7,84
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 8,04 9,10
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 6,59 6,61
Correu intern i postal 8,62 8,67
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 8,98
Centre Infantil Vera 9,59 10,00
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 7,97 9,09 7,99 8,65
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 8,35
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 8,63 8,85
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 7,29 7,63
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 7,50 8,10
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 8,22 9,17 8,65 8,99
Tramitació pel Servei d'Alumnat de les sol·licituds de beques d'estudis convocades per MEC/GVA 7,88
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 8,16 7,86 8,26 9,13
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 7,83
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 7,90 7,11
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 8,15 8,64 8,58 8,62
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 9,20
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 8,16
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 7,78
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 7,86 8,26 8,01 7,33
Orientació professional i formació per a l'ocupació 7,53
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 7,23
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 7,77
% SAT. DESCRIPTOR / COL·LECTIU
Descriptor ALUC ALUD PAS PDI CESP
Programes de formació esportiva: monogràfics, cursos, jornades tècniques i sessions tècniques 94,89 %
Informació, assessorament i gestió dels drets de propietat industrial i intel·lectual procedent de resultats d'I+D 88,48 %
Reconeixements mèdics planificats 95,55 % 90,70 %
Registre General 96,90 % 90,71 % 94,83 % 98,07 %
Reserva d'instal·lacions esportives 96,49 % 100,00 % 94,90 % 91,98 %
Selecció, provisió i contractació de personal i becaris d'investigació 79,76 % 78,65 %
Subministrament de mobiliari usat i reserva d'espais 95,84 % 96,58 %
Serveis de xarxa i sistemes: connectivitat, comptes d'usuari, correu electrònic, antivirus, espai d'emmagatzematge, VPN, llicències... 95,84 % 94,80 % 99,21 % 97,49 %
Suport audiovisual per a congressos i esdeveniments 89,20 % 95,66 %
Eines per a la tramitació de la gestió econòmica 96,29 % 89,69 %
Tallers de formació i suport psicopedagògic de l'ICE 97,25 %
Telefonia mòbil, fixa i línies de dades (altes, avaries, portabilitat, renovació...) 97,12 % 98,00 %
Cursos de formació específica i jornades a través del CFP: suport a la gestió 94,61 % 96,11 %
Títols propis a través del CFP: suport a la gestió 96,98 % 92,10 %
Operacions de tresoreria per a la realització efectiva del pagament 100,00 % 79,32 %
Tràmits laborals (baixes, permisos, compatibilitats, situacions administratives...) 88,12 % 86,84 %
Informació i material bibliogràfic i tècnic del Centre d'Informació Arquitectònica 100,00 % 100,00 % 92,67 %
BOUPV: Informació de la UPV sobre els acords d'òrgans unipersonals i col·legiats de la UPV 91,60 % 90,22 %
Assessorament, preparació de mostres i posada a punt d'equips en el Servei de Microscòpia Electrònica 100,00 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Assessorament per a la creació i desenvolupament d'empreses a través d'IDEAS 100,00 %
Programació d'activitats de l'Àrea de Cultura de la UPV i convocatòria PC_ACTS (propostes culturals d'art, ciència, tecnologia i societat) 96,69 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Activitats de l'Escola d'Estiu, PascuaAcampada, Escola de la Neu 100,00 % 100,00 %
Suport de tècnics de laboratori del Departament a l'activitat d'I+D+i 92,29 %
Suport de tècnics de laboratori a pràctiques docents i gestió de laboratoris del Departament 94,11 %
Gestions relacionades amb la convalidació i reconeixement d'estudis 90,32 % 86,72 %
Eines de suport a la innovació educativa i científica proporcionades pel ASIC (Polimedia, docència en xarxa, MOOCs, videoapunts, Politube, càlcul científic...) 96,98 %
Congressos a través del CFP: secretaria tècnica (inscripció, certificació) i assessorament per a l'organització 92,48 % 91,73 %
Programa escoles esportives: escacs, escalada, tennis, tir amb arc, rem, esgrima... 96,67 % 88,94 %
Gestió d'ajudes i activitats de promoció del valencià organitzades pel SPNL 100,00 % 100,00 % 84,70 % 81,93 %
Préstec bibliotecari, renovació, reserva, historial de préstec 99,83 % 97,59 % 98,60 % 98,42 %
Préstec interbibliotecari i obtenció de documents 100,00 % 98,59 %
Tramitació de sol·licituds de beques d'intercanvi 87,34 % 94,94 %
Consultes i incidències en serveis informàtics per part del Centre d'Atenció a Usuaris de l'ASIC 97,96 % 97,66 %
Gestió i publicació d'ofertes d'ocupació 97,64 %
Subministrament de sobres multienvio i material per a l'arreplegada de residus 100,00 % 100,00 %
Arreplegada de residus a sol·licitud de l'usuari 99,46 % 91,81 %
Gestió de busca d'ocupació per a titulats UPV 88,02 %
Programes del Centre de Cooperació al Desenvolupament 98,55 % 100,00 % 86,93 % 100,00 %
Formació de llengües estrangeres 96,32 % 100,00 % 92,81 % 92,83 %
Informació, assessorament i tramitació d'ajudes públiques a l'I+D 85,73 % 86,97 %
Informació, assessorament i tramitació de Contractes i Convenis d'I+D 89,26 % 83,48 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a empreses i institucions) 100,00 %
Suggeriments, queixes i felicitacions a través de la plataforma informàtica del sistema SQF 97,75 % 100,00 % 95,98 % 96,29 %
Edició de revistes científiques: Polipapers 100,00 %
Biblioteques UPV per a estudi i consulta de la col·lecció 99,19 % 97,77 % 98,97 % 100,00 %
Polibuscador: cerca en el catàleg de llibres, bibliografia recomanada, pel·lícules, cerca de bases de dades i recursos electrònics per a la recerca 99,24 % 97,13 % 98,78 % 98,32 %
Formació a emprenedors a través d'IDEAS 94,17 % 100,00 % 89,59 % 66,67 %
Informació i difusió de la cultura emprenedora a través d'IDEAS 95,87 % 100,00 % 100,00 % 94,44 %
Fiscalització d'expedients de despesa 98,33 %
Exàmens d'acreditació de coneixements de valencià 94,16 % 100,00 % 91,25 % 85,52 %
Gestió de pagaments com a conseqüència d'un període d'intercanvi 98,73 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a empreses i institucions) 98,95 %
Alta per la Biblioteca de revistes i congressos no existents en Senia 100,00 %
Suport administratiu del Departament en els títols de màster oficial 90,60 %
Reconeixement de crèdits com a conseqüència d'un període d'intercanvi 96,20 %
Accions de promoció orientades a futurs alumnes a través de l'Àrea de Comunicació 96,88 %
Edició d'actes de congressos 100,00 % 90,28 %
Gestió de la preinscripció i matrícula en programes de doctorat 100,00 %
Suport a la difusió i promoció dels títols propis 100,00 %
Gestió del procedimient per a l'admissió en títols oficials de Grau (suport a tribunals PAU) o Màster (suport a Comissions Acadèmiques de Màster) 95,35 %
Informació i consultes en les biblioteques: mostradors, "La biblioteca respon", xat, telèfon, i sessions personalitzades de cerca d'informació 97,74 % 100,00 % 100,00 % 100,00 %
Oferta formativa i gestió de la mateixa per part de la Universitat Sènior 99,02 %
Promoció de jornades Match UPV, difusió de reptes de innovació de empreses i desenvolupament de programes amb hospitals 100,00 %
Gestió de càtedres d'empresa (Dirigida a directors de càtedres) 93,75 %
Formació impartida per la biblioteca, conferències i tallers organitzats, i guies i ajudes disponibles 98,32 % 100,00 % 100,00 %
Gestió d'estades Erasmus+ per a personal: STA i STT 96,95 % 96,33 %
Atenció de consultes i qüestions acadèmic-administratives per part de la secretaria del Centre 96,09 %
Suport acadèmic-administratiu dels serveis administratius del Centre 95,93 %
Suport a la gestió docent del departament per part del PAS del Departament 97,27 %
Formació per al Personal d'Administració i Serveis a través de l'UFASU 97,44 %
Welcome as an exchange student, assistance and management of your documentation 95,99 %
Adquisició de publicacions de l'Editorial UPV 99,24 % 100,00 % 100,00 %
Adquisició i/o catalogació de productes bibliogràfics 98,15 % 100,00 % 100,00 % 98,09 %
Obertura del pressupost a les oficines gestores 94,98 % 93,95 %
Eines informàtiques corporatives de gestió proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Padrino, Vinalopó, Algar...) 98,28 % 95,73 %
Utilitats informàtiques de suport a la docència proporcionades pel ASIC (Intranet, PoliformaT, Automatrícula) 97,77 % 96,95 %
Suport de l'Oficina d'Acció Internacional (OAI) en la formulació, gestió i justificació de projectes internacionals amb finançament extern 100,00 % 96,94 %
Suport de tècnics de laboratoris i models en tallers/laboratoris per a TFG/TFM, idiomes, treballs de curs o doctorat 99,39 % 98,16 %
Suport de tècnics de laboratori i models a pràctiques i gestió de laboratoris del Centre 94,44 %
Suport del personal de suport a la investigació (PAI i tècnics de laboratori) d'Instituts d'Investigació a l'activitat d'I+D+i 96,71 %
Assessorament lingüístic, traducció, correcció i normalització de textos al valencià realitzats pel SPNL 94,83 % 100,00 %
Assessorament i suport a la planificació de congressos científics per part del SGI 79,88 %
Assistència mèdica i d'infermeria 96,98 % 96,46 % 96,84 % 96,56 %
Atenció rebuda en el CFP com a alumne de títols Propis i Formació Específica 97,76 %
Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu 97,57 % 97,92 %
Ajudes d'Acció Social i beques de menjador de la UPV per a alumnes 92,84 %
Consergeria de Centre: informació general i altres tasques de suport 97,29 % 98,10 %
Tramitació de la contractació de serveis i subministraments 82,39 % 90,12 %
Correu intern i postal 97,06 % 94,80 %
Edició de llibres a través de l'Editorial UPV 97,63 %
Centre Infantil Vera 97,51 % 100,00 %
Formació en valencià organitzada pel SPNL: cursos, centres d'autoaprenentatge, aules virtuals, grups de conversa, tutories i cursos MOOC de valencià 98,54 % 100,00 % 92,37 % 100,00 %
Formació per a la millora de l'activitat docent a través de l'ICE 94,45 %
Acords de formació sota demanda i prestacions de servei de formació: suport a la formalització i facturació a través del CFP 100,00 % 94,15 %
Suport en la justificació d'ajudes públiques a l'I+D per part del SGI 91,51 % 91,57 %
Gestió administrativa per a l'avaluació i defensa de la tesi de doctorat 87,91 % 94,10 %
Programes En Forma i Aula salut: crossfit, step, musculació, pilates, ioga... 97,32 % 100,00 % 98,61 % 97,65 %
Tramitació pel Servei d'Alumnat de les sol·licituds de beques d'estudis convocades per MEC/GVA 97,26 %
Programa competicions esportives: lligues internes, trofeu UPV, carreres UPV, lliga PAS-PDI... 97,93 % 100,00 % 96,61 % 97,02 %
Consultes i incidències en serveis informàtics (alumnes) 98,05 %
Gestió d'incidències de nòmina i d'altres percepcions no ordinàries 93,51 % 78,64 %
Gestió de l'alta i manteniment de les targetes universitàries UPV i certificats digitals 97,01 % 98,47 % 98,13 % 96,50 %
Gestió economicoadministrativa realitzada pel PAS del Departament 97,24 %
Gestió economicoadministrativa de l'activitat I+D+i realitzada per personal del Servei de Gestió Econòmica destinat en Instituts d'Investigació i EPIs 92,05 %
Matrícula i gestions acadèmic-administratives en la secretaria de Centre 95,37 %
Informació general de la Universitat a través de l'Àrea de Comunicació 97,51 % 100,00 % 96,51 % 89,02 %
Orientació professional i formació per a l'ocupació 91,61 %
Gestió de pràctiques en empresa (Dirigida a estudiants) 90,34 %
Programa d'integració d'alumnes de nou ingrés i acció tutorial 97,19 %