Manteniment d'instal·lacions i infraestructures pel Servei de Manteniment

Enquestes PEGASUS 2024

Descriptor 535

2024
Mitjana

6,97

-0.44
2024
% Satisfacció

91,57 %

4.4
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 6,97 6 91,57 % 8,43 %
Informació rebuda 6,75 6 87,56 % 12,44 %
Senzillesa dels mecanismes 6,71 6 89,56 % 10,44 %
Adequació dels terminis 5,91 4 72,53 % 27,47 %
Tracte rebut 7,56 4 90,21 % 9,79 %
Professionalitat 7,54 6 91,92 % 8,08 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

82

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 16 31 14 5 15

82

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
12,50 % 25,40 % 30,10 % 41,18 % 55,56 % 36,59 %
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 6,97 6 5,00 7,97 7,26 6,43 7,00 7,17
Informació rebuda 6,75 6 5,00 7,33 7,10 6,79 6,50 7,17
Senzillesa dels mecanismes 6,71 6 5,00 7,00 6,85 6,96 6,50 7,00
Adequació dels terminis 5,91 4 5,00 7,50 6,45 5,54 5,00 6,83
Tracte rebut 7,56 4 5,00 8,28 8,42 7,86 7,00 8,00
Professionalitat 7,54 6 5,00 8,28 8,47 7,32 7,50 8,17
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 91,57 % 100,00 % 87,50 % 90,32 % 85,71 % 100,00 % 86,67 %
Informació rebuda 87,56 % 100,00 % 86,67 % 87,10 % 92,86 % 80,00 % 93,33 %
Senzillesa dels mecanismes 89,56 % 100,00 % 86,67 % 83,87 % 100,00 % 80,00 % 86,67 %
Adequació dels terminis 72,53 % 100,00 % 81,25 % 77,42 % 71,43 % 60,00 % 80,00 %
Tracte rebut 90,21 % 100,00 % 87,50 % 93,33 % 100,00 % 80,00 % 93,33 %
Professionalitat 91,92 % 100,00 % 87,50 % 96,77 % 85,71 % 100,00 % 93,33 %
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 8,43 % 0,00 % 12,50 % 9,68 % 14,29 % 0,00 % 13,33 %
Informació rebuda 12,44 % 0,00 % 13,33 % 12,90 % 7,14 % 20,00 % 6,67 %
Senzillesa dels mecanismes 10,44 % 0,00 % 13,33 % 16,13 % 0,00 % 20,00 % 13,33 %
Adequació dels terminis 27,47 % 0,00 % 18,75 % 22,58 % 28,57 % 40,00 % 20,00 %
Tracte rebut 9,79 % 0,00 % 12,50 % 6,67 % 0,00 % 20,00 % 6,67 %
Professionalitat 8,08 % 0,00 % 12,50 % 3,23 % 14,29 % 0,00 % 6,67 %