Resolució d'emergències pel Servei de Manteniment

Enquestes PEGASUS 2024

Descriptor 538

2024
Mitjana

5,88

-2.4
2024
% Satisfacció

81,69 %

-14
Mitjana i % de satisfacció
Mitjana Descriptor vs UPV
Satisfacció Descriptor vs UPV
Atributs
Atribut Mitjana Percentil % Satisfacció % Insatisfacció
Satisfacció general 5,88 4 81,69 % 18,31 %
Informació rebuda 5,61 4 85,01 % 14,99 %
Senzillesa dels mecanismes 5,69 4 81,91 % 18,09 %
Adequació dels terminis 5,99 6 81,50 % 18,50 %
Tracte rebut 6,62 2 81,69 % 18,31 %
Professionalitat 7,16 4 95,69 % 4,31 %
Mitjana
Percentil (de la mitjana)
% Satisfacció
Satisfacció general per col·lectius
Nombre de respostes

34

ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD TOTAL
1 12 14 2 2 3

34

% Ús
ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
12,50 % 19,05 % 13,59 % 5,88 % 22,22 % 7,32 %
Mitjana
Atribut Mitjana Percentil ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 5,88 4 5,00 7,29 7,50 6,25 3,75 5,83
Informació rebuda 5,61 4 5,00 7,08 6,79 5,00 3,75 4,17
Senzillesa dels mecanismes 5,69 4 5,00 6,88 7,50 6,25 3,75 5,83
Adequació dels terminis 5,99 6 5,00 7,29 7,14 7,50 3,75 5,00
Tracte rebut 6,62 2 5,00 7,50 8,57 8,75 5,00 6,67
Professionalitat 7,16 4 5,00 7,92 8,57 8,75 6,25 7,50
Satisfacció
Atribut % Satisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 81,69 % 100,00 % 91,67 % 92,86 % 100,00 % 50,00 % 66,67 %
Informació rebuda 85,01 % 100,00 % 100,00 % 78,57 % 100,00 % 50,00 % 66,67 %
Senzillesa dels mecanismes 81,91 % 100,00 % 91,67 % 85,71 % 100,00 % 50,00 % 100,00 %
Adequació dels terminis 81,50 % 100,00 % 91,67 % 85,71 % 100,00 % 50,00 % 66,67 %
Tracte rebut 81,69 % 100,00 % 91,67 % 92,86 % 100,00 % 50,00 % 66,67 %
Professionalitat 95,69 % 100,00 % 91,67 % 92,86 % 100,00 % 100,00 % 66,67 %
Insatisfacció
Atribut % Insatisfacció ALUC ALUD PAS PDI CESP EREC EDCEN EDDEP DIRINS ADMCEN RESUD
Satisfacció general 18,31 % 0,00 % 8,33 % 7,14 % 0,00 % 50,00 % 33,33 %
Informació rebuda 14,99 % 0,00 % 0,00 % 21,43 % 0,00 % 50,00 % 33,33 %
Senzillesa dels mecanismes 18,09 % 0,00 % 8,33 % 14,29 % 0,00 % 50,00 % 0,00 %
Adequació dels terminis 18,50 % 0,00 % 8,33 % 14,29 % 0,00 % 50,00 % 33,33 %
Tracte rebut 18,31 % 0,00 % 8,33 % 7,14 % 0,00 % 50,00 % 33,33 %
Professionalitat 4,31 % 0,00 % 8,33 % 7,14 % 0,00 % 0,00 % 33,33 %